Povrat, zamjena i reklamacije

Ukoliko niste zadovoljni naručenim proizvodom iz bilo kojeg razloga i želite isti zamijeniti za novi ili tražite povrat novca molimo da nas informirate o Vašem zahtjevu u periodu od 7 dana od dana primitka proizvoda. Povrat je moguće izvršiti u originalnom pakovanju i bez oštećenja. (Povrat nije moguć za artikle kupljene na rasprodaji/akciji/sniženju)

Kako poslati zahtjev za povrat

Kliknite na ikonu profila u meniju trgovine ili idite na politiku povrata novca ili stranicu za povrat, a zatim zatražite povrat.

1. Prijavite se na svoj račun:
 1. U polje "E-pošta" unesite svoju adresu e-pošte (ista e-mail adresa na koju vam je stigla potvrda narudžbe), a zatim kliknite na "Nastavi".
 2. U svom nalogu e-pošte otvorite e-poštu poslanu iz naše prodavnice i kopirajte šestocifreni verifikacioni kod uključen u e-poruku.
 3. Vratite se u online prodavnicu, a zatim unesite šestocifreni verifikacioni kod.
2. Kliknite na "Zahtjev za povrat" za narudžbu za koju želite podnijeti povrat.
3. Ako vaša narudžba ima više od jednog artikla, odaberite artikle koje želite vratiti.
4. Odaberite razlog vraćanja i dodajte napomenu za prodavnicu.
5. Kliknite na "Zahtjev za povrat".

Nakon primitka Vašeg zahtjeva za zamjenu ili reklamaciju informirati ćemo Vas o sljedećem:

*da li proizvod može biti zamijenjen za novi (ukoliko je riječ o startno neispravnom proizvodu)

*da li je moguće izvršiti povrat novca

*da li je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis

Ako vaš zahtjev za povrat bude prihvaćen, poslat ćemo vam upute o tome kako i gdje poslati paket. Artikli koji su nam poslati bez prethodnog zahtjeva za povrat neće biti prihvaćeni. Nakon što je proizvod vraćen u ispravnom stanju, dobivate povrat novca.

Da bi ste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom dokumentacijom, uključujući račun i ovjerenu garanciju (ukoliko je proizvod pod garancijom) koja je potrebna kod reklamacije.

Ukoliko po primitku proizvoda utvrdite da je proizvod startno neispravan ili oštećen isti će odmah biti preuzet od strane kurirske službe i dostavljen na naše skladište.

Posebno naglašavamo da proizvod po preuzimanju od strane kurirske službe obavezno pregledate odmah po preuzimanju u prisustvu kurira, kako bismo mogli reagirati odmah ukoliko je došlo do oštećenja u transportu i sl. Ukoliko je došlo do oštećenja tokom dostave proizvod odmah vratite kuriru kako bismo u što kraćem roku dostavili novi zamjenski proizvod (ukoliko je isti raspoloživ). Naknade prijave oštećenja neće biti prihvaćene, te će reklamacija biti odbijena.

Ukoliko reklamacija podrazumijeva intervenciju ovlaštenog servisa dostaviti ćemo Vam podatke o najbližem servisu, kako biste mogli ostvariti kontakt u što kraćem roku.

Za artikle kupljene na akciji, popustu ili rasprodaji, ne radimo povrat niti zamjenu.

Kupac je odgovoran za sve troškove vraćanja robe, kao i za samu robu dok ne dođe u naše skladište. Preporučujemo da sačuvate poštansku potvrdu koju ćete dobiti prilikom povratka robe kao dokaz. Povratak novca ili zamjena robe će biti obavljena nakon primitka povrata i to u što kraćem roku.